Inspirace od: Philips.cz
Co o sobě říká značka zákazníkům, pokud na svém značkovém e-shopu má zboží výrazně dražší než mnoho velkých e-shopů a dokonce po slevě dražší než je průměrná cena dle Heureky?
Na mě to působí dost špatně. Chápu, že marže každého prodejce je jeho věc. Ale pokud je tzv. běžná maloobchodní cena více než 2krát větší než cena, za kterou zboží koupíte v renomovaném e-shopu (např. DrMax, Mironet, Softcom), pak mi to už přijde jako téměř jako klamání zákazníka.
Z pohledu výrobce a jeho e-shopu to vůbec nechápu. Výrobce by se spíš měl snažit pracovat na loajalitě, znalosti a dobrém vnímání značky.
Posuďte sami.
Produkt Philips Sonicare 3100 HX3671/13
- Philips eshop - 1799 Kč (deklarovaná obvyklá MOC 2199 Kč)
- DrMax - 999 kč
- Mironet - 1028 kč
- Heureka - minimání cena 930 Kč
- Heureka - průměrná cena 1521 Kč



